Er du smilende, serviceminded og har du et høj drive? Trives du med mangeartede opgaver, så er du måske den kandidat vi søger.
Din vigtigste rolle i receptionen blive at sikre, at deres kunder, samarbejdspartner og kollegaer bliver hjulpet på en imødekommende og professionel måde. Du vil få en meget varieret hverdag, der udover telefonen vil byde på en masse ad-hoc-opgaver.
Stillingen er på 35 timer pr. uge (frokostpause betalt af virksomheden) – kl. 08.00 – 15.00.
Om dig:
Vi tilbyder:
En fast fuldtidsstilling, hvor vi aflønner efter dine kvalifikationer. Derudover tilbydes der en bred vifte af personalegoder, herunder sundhedsforsikring og 14% i pension
Virksomhedens værdier er troværdighed, ansvarlighed, gensidig respekt, åbenhed og nærhed, og stemmer de overens med dine, er jobbet måske noget for dig.
Start: Snarest
Send din ansøgning samt CV til mona@alectra.dk